vrijdag 23 december 2011

Toevalstreffer... Muts

Mijn zoon vroeg of ik een muts wilde haken. Dikke wol gekocht (diverse soorten) en een patroon gezocht. Dat laatste viel overigens nog niet mee. En tja, dan ga je haken, valt het veel kleiner uit. Na meerdere herkansingen dan maar zonder patroon. En zie hier, het resultaat, een meidenmuts. Dit komt doordat de bovenkant te wijd is geworden. Daarom er maar een bloem opgehaakt. Deze heb ik vast gezet met een magneetdrukker (deze gebruik ik wel eens voor tassen), zo kan ik heel makkelijk verschillende kleuren bloemen erop zetten.

1 opmerking:

  1. Onwijs leuk!!! Waar kun je die magneetdrukkers kopen! Heb er nog nooit van gehoord! En hoe kun je dat bevestigen dan in de bloem? Sorry voor mijn vragen hoor....maar zie zoveel mooie en leuke dingen bij je!!

    BeantwoordenVerwijderen